Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

Reputacja użytkownika MrocznyKrul
Podsumowanie
MrocznyKrul
(Ordynator)

Reputacja: 38

Punkty reputacji od użytkowników: 43
Punkty reputacji za posty: 0
  Pozytywne Neutralne Negatywne
Ostatni tydzień 1 0 0
Ostatni miesiąc 4 0 0
Ostatnie 6 miesięcy 33 1 0
Od początku 40 1 2
Komentarze
Toficzkowy ( 15 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-20-2018, 08:03 PM

Pozytywny (+1): [Brak Komentarza | Powód: Użytkownik 10/10
kubuniek213 ( 1 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-11-2018, 09:32 PM

Pozytywny (+1): Bardzo miły i pryjemny !!!
kala15 ( 12 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-09-2018, 08:53 PM

Pozytywny (+1): Niezły dywanik Smile
Ryben123 ( 5 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-08-2018, 09:37 PM

Pozytywny (+1): Ty Jesteś Zły
Risky2405 ( 13 ) - Ostatnio zaktualizowano 09-09-2018, 12:24 PM

Pozytywny (+1): dawaj wypłatę xD
Nokulus ( 8 ) - Ostatnio zaktualizowano 09-08-2018, 09:46 PM

Pozytywny (+1): Dobry ordynator Wink
TaaZYT ( 18 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-30-2018, 09:51 PM

Pozytywny (+1): reputejszyn from TaaZYT
simono06 ( 6 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-30-2018, 08:05 PM

Pozytywny (+1): A dlaczego nie??
_MICHAEL1_ ( 14 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-29-2018, 10:25 PM

Pozytywny (+1): Dobry człek
xMati183 ( 5 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-29-2018, 12:17 PM

Neutralny (0): cały czas usuwa moje komentarze ale i tak jest spoko Wink
wojtek988 ( 18 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-26-2018, 11:02 PM

Pozytywny (+1): plus od wojtka (mam nadzieje ze tez dasz Smile)
MatiS05 ( 49 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-24-2018, 11:25 PM

Pozytywny (+1): Generalnie Mroczny to taki dobry ordynator Smile
Wiktor12 ( -2 ) - Ostatnio zaktualizowano 07-25-2018, 08:38 PM

Pozytywny (+1): Ordynator N°1
Madzialenka1x ( 18 ) - Ostatnio zaktualizowano 07-24-2018, 12:27 PM

Pozytywny (+1): A łapaj Mroczuś xd
vigorp ( 47 ) - Ostatnio zaktualizowano 07-24-2018, 12:26 AM

Pozytywny (+1): Fajny Ordynator Tongue z Pozdrowieniami @vigorp