Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

Reputacja użytkownika kuba22325z
Podsumowanie
kuba22325z
(vRedaktor Naczelny )

Reputacja: 26

Punkty reputacji od użytkowników: 31
Punkty reputacji za posty: 0
  Pozytywne Neutralne Negatywne
Ostatni tydzień 0 0 0
Ostatni miesiąc 1 0 0
Ostatnie 6 miesięcy 17 0 2
Od początku 28 1 2
Komentarze
Kosoglos ( 19 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-01-2020, 18:34

Pozytywny (+1): Spoko gość i przyjaciel
Oleder ( 11 ) - Ostatnio zaktualizowano 19-12-2019, 17:17

Pozytywny (+1): Na cel zapraszam do mnie, też mam cel (nie nalegam)
SelwestTM ( 24 ) - Ostatnio zaktualizowano 18-12-2019, 21:26

Pozytywny (+1): Bardzo miły KUBUŚ <3 XD
Derkain51 ( 20 ) - Ostatnio zaktualizowano 12-12-2019, 17:56

Pozytywny (+1): od Jakuba XDD
Kamil_Killer ( 38 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-12-2019, 18:01

Pozytywny (+1): od Kamila Smile
Kowadełko_Ender ( 20 ) - Ostatnio zaktualizowano 09-12-2019, 21:41

Pozytywny (+1): Wbijemy 30 no problem <3
KQBA ( 73 ) - Ostatnio zaktualizowano 06-12-2019, 16:49

Negatywny (-1): Osoba niekompetentna, chamsko skarży na Gracza i grozi podaniem Discorda
dobekowski ( 57 ) - Ostatnio zaktualizowano 03-12-2019, 14:44

Pozytywny (+1): od komendanta
shedervn ( 33 ) - Ostatnio zaktualizowano 18-11-2019, 18:29

Pozytywny (+1): Zasłużyłeś! Big Grin Big Grin
Lordix ( 33 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-11-2019, 08:30

Pozytywny (+1): Spoko Ziomek Smile
NevenPL ( 12 ) - Ostatnio zaktualizowano 05-11-2019, 21:00

Pozytywny (+1): Zmień sygnature bo już wbiłeś 20 repów Smile
Kati15 ( 61 ) - Ostatnio zaktualizowano 05-11-2019, 18:23

Pozytywny (+1): Buk zapłac odwdzieczyc sie trzeba Smile
xLeaf ( 22 ) - Ostatnio zaktualizowano 16-10-2019, 22:08

Pozytywny (+1): Liście byc zielone, a ty lubisz zielony
SIEMANKO_xD_ ( 1 ) - Ostatnio zaktualizowano 14-10-2019, 10:58

Pozytywny (+1): od siemanka lol
Yski ( 64 ) - Ostatnio zaktualizowano 14-10-2019, 09:52

Pozytywny (+1): Proszę bardzo