Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

Reputacja użytkownika Przebusky
Podsumowanie
Przebusky
(Pan Piłsudski)

Reputacja: 20

Punkty reputacji od użytkowników: 26
Punkty reputacji za posty: 0
  Pozytywne Neutralne Negatywne
Ostatni tydzień 4 0 0
Ostatni miesiąc 10 0 1
Ostatnie 6 miesięcy 22 0 3
Od początku 23 0 3
Komentarze
xSkillek1337 ( 61 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-07-2020, 17:02

Pozytywny (+1): i cyk 20 repka
MagdaPlay ( 34 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-07-2020, 16:36

Pozytywny (+1): Od Parkingowej Magdy
MayaMMMx ( 61 ) - Ostatnio zaktualizowano 09-07-2020, 12:08

Pozytywny (+1): Oddaje repe
Kotencjuszekk ( 71 ) - Ostatnio zaktualizowano 05-07-2020, 23:19

Pozytywny (+1): dzieki za 69
SelwestTM ( 39 ) - Ostatnio zaktualizowano 04-07-2020, 21:00

Pozytywny (+1): Piłsudski najlepszy Smile
Maciek123 ( 20 ) - Ostatnio zaktualizowano 17-06-2020, 14:05

Pozytywny (+1): no no dobry kolega hihi rp szpital
123dawid123 ( -2 ) - Ostatnio zaktualizowano 16-06-2020, 21:24

Pozytywny (+1): prosze zgoda to zgoda :}
verteziuz ( 2 ) - Ostatnio zaktualizowano 16-06-2020, 21:24

Pozytywny (+1): koledzy el2
Bloodak ( 4 ) - Ostatnio zaktualizowano 16-06-2020, 09:15

Pozytywny (+1): Kurde wczesniej nie dalem repa+
Clemcia ( 19 ) - Ostatnio zaktualizowano 16-06-2020, 08:17

Pozytywny (+1): Masz plusika bo dziecioczki dają na minus.
Sitroxv2 ( 40 ) - Ostatnio zaktualizowano 11-06-2020, 22:06

Negatywny (-1): Oszust i cham
Ryben123 ( 54 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-06-2020, 01:15

Pozytywny (+1): bardzo mily gracz :3
Boterskyy ( 32 ) - Ostatnio zaktualizowano 02-06-2020, 22:40

Pozytywny (+1): Mam nadzieję że już wszystko ok tak?
sholem ( 25 ) - Ostatnio zaktualizowano 29-05-2020, 21:35

Pozytywny (+1): 9rep Smile hehehehehhehehe
LordMaticior2 ( 48 ) - Ostatnio zaktualizowano 25-05-2020, 08:30

Pozytywny (+1): Prosze 8 rep tak o