Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

Reputacja użytkownika ReMeK321210
Podsumowanie
ReMeK321210
(głupi debil totalnie bez aktywności)

Reputacja: 22

Punkty reputacji od użytkowników: 24
Punkty reputacji za posty: 0
  Pozytywne Neutralne Negatywne
Ostatni tydzień 0 0 0
Ostatni miesiąc 0 0 0
Ostatnie 6 miesięcy 1 0 0
Od początku 23 0 1
Komentarze
Kati15 ( 71 ) - Ostatnio zaktualizowano 06-04-2020, 20:31

Pozytywny (+1): Gut gut to kiedy lecim na szczecin ?
SelwestTM ( 39 ) - Ostatnio zaktualizowano 17-11-2019, 18:23

Pozytywny (+1): Bardzo miłą legenda Smile
Derkain51 ( 29 ) - Ostatnio zaktualizowano 09-08-2019, 14:13

Pozytywny (+1): Dobre pomaranczowe
LordMaticior2 ( 49 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-08-2019, 18:58

Pozytywny (+1): ZA BYCIE FAJNYM LUDZIEM
kiesielu ( 4 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-08-2019, 13:42

Pozytywny (+1): Spoko ziomek
_Veenom_ ( 0 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-08-2019, 09:54

Pozytywny (+1): Spoko gość
Boterskyy ( 36 ) - Ostatnio zaktualizowano 20-07-2019, 21:55

Pozytywny (+1): Ale oddaj ?
Adamo ( 41 ) - Ostatnio zaktualizowano 19-07-2019, 13:51

Pozytywny (+1): Miła osoba Smile
kuba22325z ( 34 ) - Ostatnio zaktualizowano 18-07-2019, 16:13

Pozytywny (+1): od kuby Smile
kolorowyklocek ( 29 ) - Ostatnio zaktualizowano 16-07-2019, 20:58

Pozytywny (+1): spoko ziomek
Mr_Diamencik ( 61 ) - Ostatnio zaktualizowano 07-06-2019, 10:29

Pozytywny (+1): Łokieto ni
Sitroxv2 ( 43 ) - Ostatnio zaktualizowano 06-05-2019, 06:51

Pozytywny (+1): Riki tiki narkotyki
KQBA ( 103 ) - Ostatnio zaktualizowano 03-05-2019, 07:39

Pozytywny (+1): Już nie jestem urzędaskiem, tylko lekarzem?
LordPrestizulv7 ( 6 ) - Ostatnio zaktualizowano 17-04-2019, 15:54

Pozytywny (+1): Pozdro lord
Patryczek118 ( 77 ) - Ostatnio zaktualizowano 16-04-2019, 23:25

Pozytywny (+1): Spryskaj się! xD