Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lekarz - podanie [kubuniek213]
1. Imię: Jakub
2. Nick: kubuniek213
3. Wiek: 13
4. Od kiedy grasz na serwerze?: Od około 7 miesięcy
5. Coś o sobie: (Min. 5 zdań) Cześć, nazywam się Kuba mam 13 lat i interesuję się medycyną. Na serwerze gram od około 7 miesięcy na serwerze będę grał około 2-3h dziennie. Medycyna to moje hobby ponieważ lubię pomagać ludziom, a lekarze mogą pomagać ponieważ choroba jest problemem a lekarze mogą pomagać chorym ludziom. Odkąd tylko gram na EasyLife marzę o tym żeby zostać lekarzem. Swoją przygodę z EasyLife zacząłem dzięki Adamkowi313 który polecił mi ten serwer. Mam Nadzieję że mnie przyjmiecie.
6. Dlaczego to właśnie Ciebie mamy wybrać?: Ponieważ sądzę że będę sumiennie i poprawnie wykonywał swoją pracę.
7. Jak oceniasz swoją Ortografie? (0-10) : 9/10
8. Czy byłeś/aś kiedyś karany/a banem na serwerze?: (jak tak to za co?) 2 na 20min. razy za flooda
9. Ile czasu dziennie możesz poświęcić na serwer? Ostatnio grałem mało ale postaram się grać około min. 1 godz. dziennie
10. Czy umiesz dostosować się do roleplayu panującego na serwerze?: (roleplay - realistyczne odgrywanie roli lekarza) Tak
11. Czy posiadasz TeamSpeak 3 oraz sprawny mikrofon: Tak
12. Wiesz że Ordynator może odrzucić twoje podanie bez podawania powodu?: Tak
7 Miech xDDDDDDDD? DUŻE XD NA TAK- POWOD NIE GRASZ NAWET 3 ;(

Japko Rybena i xBlacki <3

Ryben123 Urzędnik EasyLife2! Mąż Komendanta! <3 <3
Neutral Dlaczego?: Nie widzialem cb na serwerze.

Obywatel Urzędnik Obywatel
Lekarz Farmaceuta simono06

Na nie

✔ Lekarz | Easylife2

Niedostępny
na nie
[Obrazek: BLwrko.gif]
Na nie
Nie mam życia na estońskich serwerach...