Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

  • 12 głosów - średnia: 4.08
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
REGULAMIN FORUM
#1


Regulamin Forum




§1. Regulamin ogólny
1. Zakazuje się szydzenia z administracji na forum oraz serwerze = ban 48h.
2. Zakazuje się obrażania innych użytkowników forum, odnosimy się do wszystkich z szacunkiem.
3. Administracja ma prawo odrzucić Twoje podanie do którejś z frakcji bez podawania przyczyny.
4. Zakaz podszywania się pod administracje.
5. Skargi na graczy rozpatrywać może tylko administracja wyższa Moderator/Administrator/Technik/Właściciel
6. Skargi na administracje może rozpatrywać tylko Właściciel. (policja,urzędnicy,lekarze to nie administracja.)
7. Zakaz tworzenia multikont na forum.
8. Zakazuję się dyskryminacji płciowej, rasowej, etnicznej, i innej.
9. Zakazuje się szerzenia nielegalnego oprogramowania, udzielania dostępu do niego i pytań z nim związanych.
10. Nieznajomość regulaminu forum nie zwalnia Cię z jego przestrzegania, zapoznanie z regulaminami jest obowiązkowe.
11. Zakazuje się publikowania prywatnej korespondencji w każdej formie bez wyraźnej zgody zainteresowanych stron poprzez mail, komunikatory, lub w inny sposób.
12. Na Forum piszemy w języku polskim. Użytkownik ma obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną (polska pisownia, znaki interpunkcyjne) swoich postów, tematów czy innych treści, które publikuje. NIE NALEŻY UŻYWAĆ PRZY TYM WIELKICH LITER, które traktowane są jak krzyk. Poprawnie i zrozumiale opisany problem zwiększa Twoje szanse na znalezienie pomocy.
13. Wystrzegaj się krytyki Administratorów i Moderatorów w kwestiach regulaminowych. Regulamin jest stworzony dla utrzymania porządku na Forum.
14. Użytownik ma obowiązek dodawania Prefixów w dziale: "Zgłaszam Bład" oraz "Propozycje". Jeśli masz problem lub propozycje dot. Forum to przed Tytułem prosze napisac [Forum] jeśli chodzi o serwer to proszę wpisać [Serwer]
15. Skargi na urzędników, policjantów, lekarzy mogą rozpatrywać liderzy tych frakcji.


§2. Regulamin pisania wątków/postów
1. Nowe wątki piszemy używając poprawnej polszczyzny starając się zachowywać ortografię.
2. Zakazuje się pisania bezsensownych komentarzy typu "na tak" / "na nie" oraz podobnych w ważnych działach typu: działy rekrutacyjne, odwołania, podania, sprawy administracyjne,skargi itp itd..
3. Zakazuje się szerzenia pornografii, nazizmu, oraz stron nieodpowiednich dla młodszego społeczeństwa
4. Zakazuje się reklamowania innych serwerów, stron internetowych etc..
5. Zakazuję się pisania wulgaryzmów w odpowiedziach do wątków, lub w nowych wątkach a także na shoutboxie.
6. Zakazuje się pisania tytułów wątków w żadnym stopniu nie związanych z treścią wątku.
7. Dla każdego wątku należy dobrać odpowiedni dział.
8. Nie pisz postów/wątków które nic nie wnoszą do tematu.


§3. Regulamin systemu reputacji
1. Administracja nie usuwa negatywnych punktów reputacji za wyjątkiem reputacji z wulgaryzmami oraz obrazami.
2. Zakazuję się nagminnego żebrania o punkty reputacji.
3. Zakazuję się pisania wulgaryzmów w punktach reputacji
4. Zakazuje się namawiania innych użytkowników "na siłe" w celu wystawiania komuś punktów reputacji


§4. Regulamin shoutboxa
1. Zakazuje się obrażania innych użytkowników.
2. Zakazuje się spamu.
3. Zakazuję się reklamowania innych stron internetowych serwerów etc.
4. Pisać na shoutboxie można od 30 postów na forum w celu wyeliminowania spammerów.
5. Zakazuję się wstawiania symboli które "bugują" tekst np specjalne literki "d" które powielają wiersze. = ban 7 dni.
6. Zakazuję się pisania kolorami oraz powiększeniem. 


Link do regulaminu EasyLife:
#2
Edit 06.02.2017
Dodano punkt 2.19 w § II. Obowiązki użytkowników
[Obrazek: 3avNDQF.png]
#3
2018-07-26
Dodano:
Zabrania się nagminnego żebrania o punkty reputacji.


Lubię banować ludzi za debilizm - Adex 2k17


#4
03.11.2018
Dodano:
Zabrania się pisania tytułów wątków nie związany w żaden sposób z treścią wątku.
[Obrazek: EZs4vpJ.gif]
#5
16.12.2018
Dodano:
5. Zakaz pisania nie związanych z wątkiem postów
[Obrazek: EZs4vpJ.gif]
#6
02.02.2019
Dodano:
6. Tylko osoby związane ze skargą, lub mogące przyspieszyć osąd, mogą udzielać się w skargach
[Obrazek: EZs4vpJ.gif]
#7
2019-03-04
Dodano
Paragraf III Dodatkowo:
8. Zakazuje się zbędnego komentowania postów takich jak: Skargi, Odwołania od banów, ważne sprawy administracyjne, podań i tym podobne, postami typu "Na tak,Na nie,neutral" Wyjątkiem może być poważna argumentacja swojej wypowiedzi, która faktycznie wniosłaby cokolwiek do danej sprawy która jest komentowana. (Złamanie tej zasady będzie karane banami od 1 do 3 dni na forum).


Lubię banować ludzi za debilizm - Adex 2k17


#8
2019-08-28
Dodano:
9. Skargi na graczy może rozpatrywać tylko administracja wyższa (moderator/admin/właściciel). Skargi na lekarzy/urzędników/policjantów/redaktorów/budowniczych mogą rozpatrywać kierownicy danej frakcji i administracja wyższa. Wnioski o UB i odwołania może rozpatrywać tylko administracja wyższa.
#9
2020-10-10
Dodano:
10. Szydzenie z administracji lub nękanie psychiczne innego gracza na forum może zakończyć się 48 godzinnym banem, niektóre przypadki nękania będą karane dużo surowszą karą.


Lubię banować ludzi za debilizm - Adex 2k17




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości