Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podanie o własną firmę [AllForYou]
#1
1. Nick na serwerze: KQBA
2. Nazwa firmy:  AllForYou
3. Posiadasz wystarczająca liczbę pieniędzy oraz zgadzasz się na pobranie ich z Twojego konta w razie akceptacji firmy?: Tak, posiadam 0.5 mln i zgadzam się na pobranie ich z mojego konta w razie akceptacji działalności gospodarczej.
4. Czym będzie zajmowała się Twoja firma?: Firma będzie się zajmowała różnymi rzeczami. Ludzie twierdzą, że to podróba innych firm, ale takiej jeszcze nie było. W firmie będzie można wynająć salę konferencyjną za opłatą. Będziemy posiadać składzik budowlany, bar, który też będzie można wynająć do zebrań i innych lub po prostu zjeść. Będziemy w posiadaniu kącika psychologicznego, w którym za niewielką opłatą będziemy korygować problemy i konflikty graczy. Możliwe, że będziemy się w pełni zajmować budowlanką i grafiką półprofesjonalną. Będziemy mieli w ofercie pisanie postów, dla tych, co nie umieją dobrze sformatować tekstu w wątku. Możliwe, że będziemy organizować wyścigi samochodowe. Dla tych co piszą, że to podróba. Przeczytajcie to uważnie, a nie tylko po nazwie. Czy wy się zajmujecie takimi usługami? Twierdzę, że firma zasługuje na rozwój. Siedziby nie posiadamy, ale mam sporo kasy, żeby ją zbudować.

Jeszcze raz piszę. Nie patrzcie tylko na nazwę, tylko na opis firmy!!!
Brak
#2
Możesz tak nie spamić?!, napisz raz a nie spamisz jak nie powiem co!
[Obrazek: giphy.gif]
#3
Nie rozumiem po co stale usuwasz i piszesz ponownie podania... dlatego, że wszyscy piszą ci, że twoja firma ma zaciągnięte coś po trochu od kilku innych firm? Widzę tutaj trochę AiOLi, mojej starej firmy AiO oraz PG
[Obrazek: KbGYVaq.png]
#4
Pierwsze: Nie robimy imprez na masową skale. Drugie: Twoja firma nie proponowała takich samych usług jak moja. Trzecie: U mnie usługi są w pełni płatne.

a tak wgl to już nie będę spamił! sry
Brak
#5
Nie usuwaj
Ludzie piszą opinie
100 rep do końca wakacji XD moze damy rade
#6
Już nie będę kasował. Chciałem zmienić opis całkowicie.
Brak
#7
Na nie
#8
@Purepake biorę twoją opinię pod uwagę, ale uzasadnij swoją wypowiedź.
Brak
#9
Kolejny typ dzieciaka, który niby coś zmienia, a usuwa bo boi się prawdy (@InterGrafik?)
[Obrazek: giphy.gif]PLUG DJ EL2 - @Adex to jak bodyguard, na tej dysce to stoi i patrzy. 

#10
Proszę się nie wypowiadać, nie będąc wtajemniczonym w temat. Pozdro!
Brak


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości