Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BAN hardkorowy_koksu [PermIP]
#1
1. Nick osoby zbanowanej: hardkorowy_kosku
2. Powód zbanowania: Brak współpracy podczas sprawdzania
3. Data i godzina wlepienia bana: 14.01.2020 - 11:52
4. Czas bana: PermIP
5. Dowody: https://imgur.com/a/Jyzvce6
  Odpowiedz
#2
Zaraz logi dam

[11:40:28] [main/INFO]: [CHAT] ? [Policja]Sir_Trevsky » Jak o 11:50 nie zobaczę zaproszenia na dsc to perm.
[11:40:45] [main/INFO]: [CHAT] Teleportuje do komisariat.
[11:40:52] [main/INFO]: [CHAT] Ustawiłeś bezchmurną pogode w world.
[11:40:57] [main/INFO]: [CHAT] ? [Obywatel]TroszkeInna » O jest lepiej.
[11:40:58] [main/INFO]: [CHAT] Czekaj 1 %sec zanim uzyjesz komendy.
[11:41:07] [main/INFO]: [CHAT] !!![Legenda]!!!miko4834 » nom
[11:41:26] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]fabi19876 nie jest już AFK.
[11:41:45] [main/INFO]: [CHAT] Hey! Sorry, but you can't break that block here.
[11:42:04] [main/INFO]: [CHAT] SocialSpy dla [Policja]Sir_Trevsky: wyłączone
[11:42:06] [main/INFO]: [CHAT] SocialSpy dla [Policja]Sir_Trevsky: włączone
[11:42:15] [main/INFO]: [CHAT] Scanning kapi54321 on RODO. [Online] [Offline] [Banned]
[11:42:15] [main/INFO]: [CHAT] kapi54321
[11:42:36] [main/INFO]: [CHAT]  [EasyLife2] Zapraszamy do kupna VIPa oraz innych rang na naszym serwerze! Aby dowiedziec sie wiecej o rangach wpisz /rangi Link do sklepu: http://www.190709.enmc.pl/sklep/
[11:43:08] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]hardkorowy_koksu » Wyslalem screena na ts3
[11:43:14] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]hardkorowy_koksu » Ze jestem na tel.
[11:43:25] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]fabi19876 jest teraz AFK.
[11:43:31] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]fabi19876 nie jest już AFK.
[11:43:44] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]kapi54321 » Jak zapisac sie do policji.
[11:43:46] [main/FATAL]: Error executing task
[11:44:17] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]hardkorowy_koksu » Sir_Trevsky.
[11:44:20] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]kapi54321 » Moge sie zapisac.
[11:44:23] [main/INFO]: [CHAT] ? [Policja]Sir_Trevsky » ?
[11:44:31] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]kapi54321 » Moge sie zapisac.
[11:44:33] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]hardkorowy_koksu » Masz ss ze jestem na tel.
[11:44:35] [main/INFO]: [CHAT] !!![Legenda]!!!miko4834 » Znów ddosy?
[11:44:36] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]hardkorowy_koksu » Na ts3 wyslalem.
[11:44:43] [main/INFO]: [CHAT] [SS] [[Obywatel]_KuFi_YT_ -> [Obywatel]fabi19876] masz x-raya
[11:44:59] [main/INFO]: [CHAT] 
[11:44:59] [main/INFO]: [CHAT] --------------------------------
[11:44:59] [main/INFO]: [CHAT] Statystyki Sir_Trevsky
[11:44:59] [main/INFO]: [CHAT] Nawodnienie: 71.5
[11:44:59] [main/INFO]: [CHAT] Prezent za: 1133 blokow
[11:44:59] [main/INFO]: [CHAT] Gracze online: 7
[11:44:59] [main/INFO]: [CHAT] --------------------------------
[11:44:59] [main/INFO]: [CHAT] 
[11:45:08] [main/INFO]: [CHAT] !!![Legenda]!!!miko4834 » O wyszedł
[11:45:16] [main/INFO]: [CHAT] ? [Policja]Sir_Trevsky » Hardkorowy_koksu.
[11:45:18] [main/INFO]: [CHAT] !!![Legenda]!!!miko4834 » Wrócił
[11:45:20] [main/INFO]: [CHAT] ? [Policja]Sir_Trevsky » Nic nie wysłałeś
[11:45:34] [main/INFO]: [CHAT] Zapisano zrzut ekranu jako 2020-01-14_11.45.33.png
[11:45:35] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]_KuFi_YT_ -> Ja] moge coś zgłosić??
[11:45:37] [main/INFO]: [CHAT]  [EasyLife2] Pamietaj, ze gdy jestes chory mozesz w latwy sposob teleportowac sie do szpitala przez komende /szpital
[11:45:39] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]_KuFi_YT_] nie
[11:45:41] [main/INFO]: [CHAT] Teleportowanie do [Obywatel]hardkorowy_koksu.
[11:45:42] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] link wyslalem na pw
[11:45:44] [main/INFO]: [CHAT] ? [Obywatel]TroszkeInna » Mam pytanie. Bo na serwerze są questy, i jest taki, aby porozmawiac z Waskim, ale gdzie mozna go znaleźć?
[11:45:50] [main/FATAL]: Error executing task
[11:45:53] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] na dsc?
[11:45:53] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] do cb i do botersky
[11:45:57] [main/INFO]: [CHAT] Zapisano zrzut ekranu jako 2020-01-14_11.45.56.png
[11:46:00] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] na ts3 tak?
[11:46:01] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]_KuFi_YT_ -> Ja] a kiedy będe mógł???
[11:46:05] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] ta
[11:46:05] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] nie teraz!
[11:46:05] [main/FATAL]: Error executing task
[11:46:08] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] Nie tu
[11:46:11] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] MAM CIĘ
[11:46:21] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] co?
[11:46:22] [main/INFO]: [CHAT] Zapisano zrzut ekranu jako 2020-01-14_11.46.22.png
[11:46:33] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] Nie jesteś na telefonie
[11:46:40] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]kapi54321 » Chce byc policjantem jak.
[11:46:42] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] a masz mi wysłać na dsc
[11:46:47] [main/INFO]: [CHAT] ? [Policja]Kamil_Killer » kapi
[11:46:49] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] masz 4 minuty jeszcze
[11:46:53] [main/INFO]: [CHAT] ? [Policja]Kamil_Killer » Rekrutacja zamkniea.
[11:46:55] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]kapi54321 » co
[11:46:55] [main/INFO]: [CHAT] ? [Policja]Kamil_Killer » Zamknieta*
[11:47:02] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] Jak nie wyślesz zaproszenia = perm
[11:47:09] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]fabi19876 jest teraz AFK.
[11:47:13] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]kapi54321 » Czego.
[11:47:13] [main/INFO]: [CHAT] ? [Obywatel]TroszkeInna » Mam pytanie. Bo na serwerze są questy, i jest taki, aby porozmawiac z Waskim, ale gdzie mozna go znaleźć?
[11:47:15] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] Screena wyslalem na ts3 ze na tel jestem Deklu ze juz tak musze sie wyrazic..
[11:47:18] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]fabi19876 nie jest już AFK.
[11:47:31] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] Nic tam nie ma
[11:47:31] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] wyslalem wam link do zippyshare
[11:47:33] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] w linku
[11:47:41] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] 3 minuty zostało
[11:47:41] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] jak to
[11:48:06] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] masz 3 minuty za zaproszenie mnie na dsc
[11:48:20] [main/FATAL]: Error executing task
[11:48:20] [main/FATAL]: Error executing task
[11:48:38] [main/INFO]: [CHAT]  [EasyLife2] Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak: easylife.gclan.pl
[11:48:41] [main/INFO]: [CHAT] [Obywatel]_KuFi_YT_ » Fabi19876 ma x-raya.
[11:48:41] [main/INFO]: [CHAT] Hey! Sorry, but you can't break that block here.
[11:48:41] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] www52 zippyshare/v/08wO38qY/file html
[11:48:45] [main/INFO]: [CHAT] !!![Legenda]!!!miko4834 » TroszkeInna a gdzie otrzymałaś tego questa?
[11:48:50] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] w tym linku nic nie ma
[11:48:53] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] po zippyshare dodaj c o m
[11:48:54] [main/INFO]: [CHAT] !!![Legenda]!!!miko4834 » W więzieniu?
[11:48:58] [main/INFO]: [CHAT] ? [Obywatel]TroszkeInna » Tak
[11:48:59] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] 2 minuty czekam na zaproszenie na ts3
[11:49:01] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] nie sprawdziles nawet
[11:49:03] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] dsc***
[11:49:09] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] Sprawdziłem na ts3
[11:49:13] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] co wysłałeś
[11:49:22] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] to literowke zrobilem skopiuj sb z tego
[11:49:36] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] trudno jest dobrze link przepisac z tel na komp
[11:49:39] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] nic tam nie ma
[11:49:41] [main/FATAL]: Error executing task
[11:50:22] [main/FATAL]: Error executing task
[11:50:27] [main/INFO]: [CHAT] Hey! Sorry, but you can't break that block here.
[11:50:28] [main/INFO]: [CHAT] Hey! Sorry, but you can't break that block here.
[11:50:29] [main/INFO]: [CHAT] Hey! Sorry, but you can't break that block here.
[11:50:35] [main/FATAL]: Error executing [11:50:35] [main/FATAL]: Error executing 
[11:50:37] [main/INFO]: [CHAT] ? [Obywatel]TroszkeInna » Dziekuje.
[11:50:42] [main/INFO]: [CHAT] !!![Legenda]!!!miko4834 » Prosz.
[11:50:52] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [[Obywatel]hardkorowy_koksu -> Ja] przepisz sobie ten link lub go skopiun
[11:50:59] [main/INFO]: [CHAT] [PV] [Ja -> [Obywatel]hardkorowy_koksu] PERM
[11:51:00] [main/INFO]: [CHAT] Kamil_Killer zbanowal/a gracza na IP hardkorowy_koksu Powod: 'Brak wspolpracy podczas sprawdzania'
[11:51:02] [main/INFO]: [CHAT] hardkorowy_koksu tried to join, but is banned (na zawsze)!
[11:51:08] [main/INFO]: [CHAT] ? [Policja]Kamil_Killer » .
[11:51:34] [main/INFO]: [CHAT] !!![Legenda]!!!miko4834 » Już nie ma lagów?
[11:51:40] [main/INFO]: [CHAT]  [EasyLife2] Zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak: easylife.gclan.pl
[11:51:42] [main/INFO]: [CHAT] !!![Legenda]!!!miko4834 » są
[11:51:50] [main/FATAL]: Error executing task
[Obrazek: 2ePMDkD.png]
  Odpowiedz
#3
Wszystko fajnie tylko ten link działa i widać tam screena z telefonu xdddddd + ip typa pokazales xddd
[Obrazek: djLNTgL.png]
  Odpowiedz
#4
(17-01-2020, 09:53)Ambulijo napisał(a): Wszystko fajnie tylko ten link działa i widać tam screena z telefonu xdddddd + ip typa pokazales xddd

Ok aler na discorda mógł wbić jak z telefonu niby to po 1
Po 2 to wbił na ts3 z modulatorem głosu, powyzywał nas trochę i poszedł
[Obrazek: 2ePMDkD.png]
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości