Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prośba o bana dla nobasek.
#1
Nobasek cały czas mnie podkopuje na tartaku mam dowód w postaci filmu jezeli ktoś chce zobaczyć prosze podać e-maila a ja wyśle go do pana/pani.
#2
fajny dzial XD
[Obrazek: uIrzLzU.png]
#3
Ale dział xD
i sory za shitpost xD
#4
Ja chce zobaczyć napisz to na pv podam gmaila
#5
(20-04-2020, 11:32)nobasek napisał(a): fajny dzial XD

8. Zakazuje się nadmiernego i celowego utrudniania rozgrywki innym graczom....
Sierżant Sztabowy
17.03.20
#6
Banned
Racuchy 
Plestiżowy profil 2k18-2k20
#7
(20-04-2020, 11:48)KQBA napisał(a):
(20-04-2020, 11:32)nobasek napisał(a): fajny dzial XD

8. Zakazuje się nadmiernego i celowego utrudniania rozgrywki innym graczom....

twoim zdaniem to utrudnianie rozgrywki? po pierwsze przez przypadek PODKOPALEM GO PARE RAZY. + sam mnie podkopywal wiec skarga smieszna i dodaje ze zakazuje sie zbednego komentowania skarrg
[Obrazek: uIrzLzU.png]
#8
Niby mała rzecz a tak wnerwiająca. Jeżeli piszesz prawdę to jak najbardziej jestem za
[Obrazek: EYZMTtU.png]
#9
na przyszłość radzę ci pisać w dziale "skargi na graczy" a nie w biuru dochodzeniowym...
[Obrazek: fjSjFBo.png]
Niedostępny
#10
Jeżeli gracz Ci coś robi, łamie regulamin lub cokolwiek, to napisz na niego skargę w dziale "Skargi na Graczy".

Wiadomość wygenerowana automatycznie.

Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Administracja EasyLife2.pl
[Obrazek: IHbbHm2.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości