Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

• 3 głosów - średnia: 1.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Policjant - Podanie [DjLysy]
1. Nick na serwerze: 
Mój nick jest to DjLysy.
2. Wiek:
14 lat. 
3. Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na granie:
Dziennie jestem w stanie poświęcić od jednej do trzech godzin. 
4. Ile czasu spędzasz na forum:
Dziennie jest to od piętnastu do trzydziestu minut (15/30).
5. Od kiedy grasz na serwerze: 
Na serwerze gram od kwietnia roku 2019.
6. Czy masz sprawny mikrofon i komunikator głosowy (ts3):
Tak, posiadam mikrofon oraz Teamspeaka. 
7. Znajomość regulaminu serwera (TAK/NIE):
Tak. 
8. Argumenty dlaczego to właśnie ty:
Myślę że nadawałbym się do tej frakcji ponieważ:
-Jestem pomocny, oraz miły dla innych;
-Często bywam na serwerze i łatwo dogadaję się z innymi osobami;
-Szybko nawiązuje nowe znajomości, oraz łatwo łagodzę konflikty. 
9. Coś o sobie: (2/3 zdania)
Zacznę od tego że mam na imię Filip, mieszkam w miejscowości pod Warszawą, a dokładniej w Otwocku.

Mam lat 14, po wakacjach idę do klasy 1 technikum na profil Technik Elektryk.
Interesuje się między innymi asg (airsoft gun), majsterkowaniem, motoryzacją a dokładniej motocyklami i różnymi technicznymi sprawami.
Jestem skrypterem do gry minecraft, uczę się tworzenia pluginów do owej gry, oraz tworzę mało zaawansowane boty na platformie discord.
Mieszkam w domu jednorodzinnym wraz z rodzicami, rodzeństwem i dwójką zwierząt, chomikiem i suczką która wabi się Kama.
Na codzień jestem osobą towarzyską, szybko nawiązuje kontakt z ludźmi oraz nowe przyjaźnie.
W przyszłości chciałbym zostać potocznie zwanym "djem", mam do tego zdolności, oraz całe nagłośnienie i oświetlenie potrzebne do tego zawodu