Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

Reputacja użytkownika maxidragon
Podsumowanie
maxidragon
(Obywatel/Właściciel NESCO)

Reputacja: 30

Punkty reputacji od użytkowników: 49
Punkty reputacji za posty: 0
  Pozytywne Neutralne Negatywne
Ostatni tydzień 0 0 0
Ostatni miesiąc 0 0 0
Ostatnie 6 miesięcy 0 0 1
Od początku 39 1 9
Komentarze
Sitroxv2 ( 42 ) - Ostatnio zaktualizowano 15-08-2020, 00:08

Negatywny (-1): Jakiś ulom
kapi2299 ( 26 ) - Ostatnio zaktualizowano 23-02-2020, 02:57

Pozytywny (+1): No masz tego repka ^^
Oleder ( 26 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-02-2020, 20:44

Pozytywny (+1): Fajny gracz
Dustus ( 38 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-02-2020, 16:47

Pozytywny (+1): Super ,że wracasz. Musimy koniecznie porozmawiać!
Sir_Trevsky ( 94 ) - Ostatnio zaktualizowano 07-02-2020, 17:56

Pozytywny (+1): Cieszę się że do nas wracasz
Toficzkowy ( 80 ) - Ostatnio zaktualizowano 07-02-2020, 12:59

Pozytywny (+1): Co by tu napisac...
Yski ( 62 ) - Ostatnio zaktualizowano 06-02-2020, 23:05

Pozytywny (+1): Może ty też mi zmienisz?
Pacanowsky ( 17 ) - Ostatnio zaktualizowano 16-08-2019, 06:23

Negatywny (-1): Kinder chocolate maxi - ulubiony smak w maxidragonie
KQBA ( 105 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-08-2019, 10:40

Pozytywny (+1): Zasłużyłeś...
LordMaticior2 ( 48 ) - Ostatnio zaktualizowano 09-08-2019, 15:16

Negatywny (-1): Beka z młodzieńca....
Boterskyy ( 40 ) - Ostatnio zaktualizowano 26-07-2019, 22:12

Pozytywny (+1): Co się go tak czepiacie? Miła osoba Smile
dobekowski ( 63 ) - Ostatnio zaktualizowano 20-07-2019, 23:17

Negatywny (-1): No decybele skakały na zebraniach
STACHY225 ( 113 ) - Ostatnio zaktualizowano 23-06-2019, 22:51

Negatywny (-1): Nie polecam tego użytkownika
matiso9 ( 57 ) - Ostatnio zaktualizowano 31-05-2019, 09:32

Pozytywny (+1): Ideał policjant
shedervn ( 31 ) - Ostatnio zaktualizowano 20-05-2019, 08:10

Pozytywny (+1): Jednak spoko gość, nie tak jak przypuszczałem xD