Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

Reputacja użytkownika medi
Podsumowanie
medi
(Może kiedyś coś tu wpisze )

Reputacja: 74

Punkty reputacji od użytkowników: 86
Punkty reputacji za posty: 0
  Pozytywne Neutralne Negatywne
Ostatni tydzień 2 0 0
Ostatni miesiąc 7 0 0
Ostatnie 6 miesięcy 32 0 1
Od początku 79 2 5
Komentarze
Straw_pl ( 54 ) - Ostatnio zaktualizowano Dzisiaj, 01:11

Pozytywny (+1): y dzięki za repa cczy coś
TuliPli ( 4 ) - Ostatnio zaktualizowano Wczoraj, 17:21

Pozytywny (+1): Miły, Spoko gość
_WiteKuu_ ( 68 ) - Ostatnio zaktualizowano 17-07-2021, 00:13

Pozytywny (+1): Smile for you
Potion07 ( 15 ) - Ostatnio zaktualizowano 03-07-2021, 14:05

Pozytywny (+1): there you go
maxkraft123 ( 29 ) - Ostatnio zaktualizowano 02-07-2021, 19:18

Pozytywny (+1): Git uszędnik
_Owiieczka_ ( 80 ) - Ostatnio zaktualizowano 02-07-2021, 13:33

Pozytywny (+1): Suuper urzędasss
Plikolama1234241 ( 32 ) - Ostatnio zaktualizowano 30-06-2021, 05:44

Pozytywny (+1): Burgier :3
EllKazuki ( 31 ) - Ostatnio zaktualizowano 28-06-2021, 15:25

Pozytywny (+1): Proszę o to +1 repki pozytywnej Big Grin
Ic3Blade_ ( 65 ) - Ostatnio zaktualizowano 28-06-2021, 10:41

Negatywny (-1): oszukiwanie graczy na duże ilości pieniędzy nie polecam
0_Later_0 ( 20 ) - Ostatnio zaktualizowano 27-06-2021, 15:38

Pozytywny (+1): spoko czlowiek ogolnie pozytywny typ
Madziax04 ( 101 ) - Ostatnio zaktualizowano 12-06-2021, 17:40

Pozytywny (+1): nie ma sprawy jak cos to piszcie znow
sholem ( 70 ) - Ostatnio zaktualizowano 12-06-2021, 12:08

Pozytywny (+1): odziekuje bardzoo
DisekVezisek ( 31 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-06-2021, 18:39

Pozytywny (+1): Fajna osobka
eRGie_ ( 6 ) - Ostatnio zaktualizowano 08-06-2021, 17:02

Pozytywny (+1): rep tak o.
VarMeQ ( 39 ) - Ostatnio zaktualizowano 19-05-2021, 11:08

Pozytywny (+1): Medi to fajny Medyk