Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

Reputacja użytkownika STACHY225
Podsumowanie
STACHY225
(Obywatel)

Reputacja: 119

Punkty reputacji od użytkowników: 127
Punkty reputacji za posty: 0
  Pozytywne Neutralne Negatywne
Ostatni tydzień 0 0 0
Ostatni miesiąc 0 0 0
Ostatnie 6 miesięcy 5 0 1
Od początku 123 0 4
Komentarze
Dustus ( 36 ) - Ostatnio zaktualizowano 12-07-2021, 08:56

Pozytywny (+1): Plus za Neroxika
NiftyPL ( 96 ) - Ostatnio zaktualizowano 11-07-2021, 21:08

Pozytywny (+1): Wiem, że administracja jest nie do zniesienia ale trzeba z tym walczyć i nie poddawać się
_Neroxs_ ( 117 ) - Ostatnio zaktualizowano 11-07-2021, 03:27

Negatywny (-1): Musisz wprowadzić powód (komentarz), aby dać punkt reputacji temu użytkownikowi.
PijanyMiszczunio ( 26 ) - Ostatnio zaktualizowano 11-07-2021, 01:19

Pozytywny (+1): Super gracz
Nitroxs ( 81 ) - Ostatnio zaktualizowano 18-05-2021, 11:36

Pozytywny (+1): Rep rep rep rep rep
XxCaliburXx ( 77 ) - Ostatnio zaktualizowano 18-05-2021, 11:21

Pozytywny (+1): Miły, aktywny
Azrafil ( 96 ) - Ostatnio zaktualizowano 16-04-2021, 20:36

Pozytywny (+1): to nie hejt to krytyczna opinia so nie wyoiwiadaj sie skoro sie nie znasz
MysticCat_pl ( 48 ) - Ostatnio zaktualizowano 17-03-2021, 19:48

Pozytywny (+1): i cyk 120 repka Big Grin
AdorixYoutube ( 76 ) - Ostatnio zaktualizowano 17-03-2021, 19:44

Pozytywny (+1): daje moją standard repe: Zobacz tam jest ściana --------------------> A w niej ukryta repka dla ciebie <:
iMichal ( 36 ) - Ostatnio zaktualizowano 17-03-2021, 19:40

Pozytywny (+1): A proszę tam :3
SodMarOfficial ( 62 ) - Ostatnio zaktualizowano 16-03-2021, 17:32

Pozytywny (+1): Dzieki ja jointa Tongue
bestgore/seegore ( 0 ) - Ostatnio zaktualizowano 09-10-2020, 19:05

Pozytywny (+1): ................................................................................
medi ( 75 ) - Ostatnio zaktualizowano 09-10-2020, 08:56

Pozytywny (+1): Miła Osoba Smile
Fuukea ( 59 ) - Ostatnio zaktualizowano 11-09-2020, 19:12

Pozytywny (+1): ................................................................................
KaVaR_ ( 40 ) - Ostatnio zaktualizowano 28-08-2020, 23:35

Pozytywny (+1): Spoko morda