Witaj gościu, skoro czytasz tą wiadomość, to znaczy, że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na forum. Rejestracja jest bardzo szybka i darmowa! Dzięki rejestracji będziesz mógł pisać nowe tematy oraz odpowiadać w postach! :) Pozdrawiamy! Administracja EasyLife!

Reputacja użytkownika Ic3Blade_
Podsumowanie
Ic3Blade_
(Policjant/inspektor kiosku )

Reputacja: 55

Punkty reputacji od użytkowników: 57
Punkty reputacji za posty: 0
  Pozytywne Neutralne Negatywne
Ostatni tydzień 2 0 0
Ostatni miesiąc 11 0 0
Ostatnie 6 miesięcy 39 0 1
Od początku 56 0 1
Komentarze
PLNoobPL ( 43 ) - Ostatnio zaktualizowano 09-05-2021, 22:46

Pozytywny (+1): Tak zgadzam się fajny event, dzięki za pomoc przy realizacji.
_Neroxs_ ( 134 ) - Ostatnio zaktualizowano 09-05-2021, 20:21

Pozytywny (+1): Masz i nie płacz XDD
MagdaPlay ( 86 ) - Ostatnio zaktualizowano 04-05-2021, 20:20

Pozytywny (+1): Ja również dziękuje za super współpracę! <3
shedervn ( 55 ) - Ostatnio zaktualizowano 28-04-2021, 21:26

Pozytywny (+1): barrdzo dobra robota
_Sh0xi ( 32 ) - Ostatnio zaktualizowano 24-04-2021, 21:08

Pozytywny (+1): lepiej lepiej
BeYo5119 ( 44 ) - Ostatnio zaktualizowano 24-04-2021, 14:07

Pozytywny (+1): No ogólnie to spoko ziomek, nie jest hamski ii wgl git xD <3
operatix ( 29 ) - Ostatnio zaktualizowano 24-04-2021, 10:13

Pozytywny (+1): No masz tego 50 repa
Przebusky ( 46 ) - Ostatnio zaktualizowano 23-04-2021, 11:48

Pozytywny (+1): medi nabija posty
Friz69 ( 5 ) - Ostatnio zaktualizowano 23-04-2021, 09:04

Pozytywny (+1): spoko gracz
Harbuzekk ( 60 ) - Ostatnio zaktualizowano 22-04-2021, 12:10

Pozytywny (+1): twoje oczy są jak spadzetti
Kotencjuszekk ( 120 ) - Ostatnio zaktualizowano 21-04-2021, 23:04

Pozytywny (+1): sympatyczny człek
xSzymo4 ( 6 ) - Ostatnio zaktualizowano 12-04-2021, 09:59

Pozytywny (+1): Sympatyczny człowiek proszący o rep'a
WiteQu ( 63 ) - Ostatnio zaktualizowano 10-04-2021, 17:58

Pozytywny (+1): Szefie, kiedy robimy wojnę przeciwko kawiarence?
moviemovie2010 ( 3 ) - Ostatnio zaktualizowano 29-03-2021, 15:40

Pozytywny (+1): Chcesz to masz =D
SodMarOfficial ( 41 ) - Ostatnio zaktualizowano 24-03-2021, 09:58

Pozytywny (+1): dobry ic3Bladzik